21 / 1 - onsdag

Oj vad jobbigt! Jag ligar en dag före i mitt huvud. Eller alltså Idag när det är onsdag vaknade jag och trodde det var torsdag. Det vara samma sak igår, jag trodde det var onsdag fast det egentligen var tisdag. Det blir ju himla jobbigt, eftersom man tror att det snart är helg!

Sitter och målar naglarna eftersom jag märkte att det var väldigt fläckigt och bortskrapat på många ställen. Not good! Morgonen har bestått av tee, yougurt och vestämma kläder. Och strax är det dags att dra sig ut i det slaskiga vädret och ta bussen till skolan. Tråkigt!

Senare idag kommer troligtvis bästavän från Sollentuna hit till stan. Vi ska nämligen PLUGGA tillsammans! :-)
KYSS

Hihi Ebba på bild! Det var tider de. Men snart är det ÅRE för våran del, alla kan vara riktigt avundsjuka eftersom vi kommer ha stört roligt! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0