23 / 1 - sysslolös

Dagens vill ha: pengaaaaar, jag är urfattig! 
Dagens klädsel: just nu, svarta korta sommarshorts, min nya vita tröja. bh&trosor ofc
Dagens smink:  foundation, lite rouge, mascara, eyeliner
Dagens frisyr:  utsläppt med luggen uppsatt 
Dagens händelser: var att vara på stan med brudarna 
Dagens låt: haha priset tar väl våran gamla urtöntiga låt från Fskolan, som jag och Sara började sjunga på! 
Dagens planer: kvällens planer* vänta till någon kommer hem, så jag vågar gå och lägga mig (a)
Dagens saknad: Sandro... 
Dagens dummaste: neh! alla är så rara och snälla så! 
Dagens roligaste: flickorna i klassen! 
Dagens favorit: PAPPA! :) 
Dagens köp: tröja, trosor, nagellim, ansiktsmask 
Dagens godis: godisförbud, som alltid! 
Dagens dryck: mjölk & saft 
Dgens läsning: engelska och svenska bok
Dgens humör: okej, så himla skönt att de är helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0