25 / 1 - ny dag, nya möjligheter

Efter att ha somnat invirad i täcket i soffan, mindre än hälften in i filmen som min familj tittade på, och vaknat precis i slutet. Så är jag rätt pigg nu. Synd att jag missade the movie bara, den verkade ju rätt okej. Eftersom ingen annan blev utvilad under tiden så har dom gått o lagt sig. Själv sitter jag och fiffilurar på rummet. Har faktiskt inget vättigt för mig. Eftersom jag bara har filmer på datorn som verkar läskiga, kan jag int kolla på någon sådan heller. Jag får hitta på något, har ingen lust att lägga mig ännu. Även fast jag borde ta tag i min bok som måste vara färdig till efter sportlovet (alltså den är typ 600 sidor lång, o jag är ingen fortläsare)

Alla får sova gott, dröm sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0