3 / 1 - ALLTID OAVSÄTT

Hade ju egentligen tänkt gå på matchen idag med några av brudarna. Men planerade inte allting fullt ut, så hovet blev inprincip fullbokat utan mig. Och nu har andra perioden börjat och det står 1-1 mellan Djurgården och HV71. Tänk hur mycket folk de ska vara nu som går på djurgårdenmatchern?! Jag har varit på så många matcher där det nästan har varit TOMT, typ inget folk alls. Men vist, ingen ha väl trott att det ska gå så dåligt som det har gjort? Och det är ju bra, att alla står upp och sjunger när det är svårt, right?


Jaja, vet inte riktigt vad jag menade med det, men nu ska jag lyssna på matchen igen.
-Stockholm tillhör oss, inga råttor ska komma upp i elitserien och ta våran plats, vist?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0