3 / 1 - confused

Ojoj, jag har verkligen inte kommit in i det nya året. För vet ni vad jag märkte nu precis när jag skulle skriva det här inlägget? Ni kanske har märkt det? Att i de tidigare inläggen under de få dagarna på 2009, har jag skrivit t.ex. "1 / 12" och "2 / 12" på rubrikerna. Som att det skulle vara 2008 och december fortfarande? Lite komiskt om jag får säga det själv. Har i alla fall ändrat det nu.

Idag har jag varit jätte trött och typ grinig för allting, inte vet jag varför, har kommit in i en typ depp period ? ;-S Ibland kan jag vara jätte glad åt nånting, och sen känns det bara meningslöst? Lite underlig känsla faktiskt..
Det har i alla fall bara blivit att kolla på film, och därför inte varit ute och sprungit idag heller! Inte bra, inte bra! Jag känner mig som största fettot som inte rört på mig något under hela lovet, vist jag har rört på mig, varit ute och promenerat. Men jag blir galen snart om jag inte kan få mig själv ut och springa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0