30 / 1 -

Vad har hänt med mig?! Och alla andra för den delen. Innan var det alltid jätte kul att det var helg, man skulle ut o träffa alla kompisar och folk som man inte träffat på länge, och liksom ha allmänt kul. Men nu?! Varje helg är man så trött så man kan dö. Man ligger typ i soffan hela fredagskvällen, lördag o söndag är det matcher och sen börjar skolan igen. Det är inget liv vafan. Jag tror seriöst att skolan tar död på en. Innan jag gått ut 9an kommer jag ha dött av utmattning!

Iförsej är jag rätt förkyld just nu, så jag kan inte göra så mycket mer än att ligga i soffan o försöka bli frisk. Tyvärr. Imorgon är det som vanligt match. Och hoppas verkligen att jag inte blivit sjukare tills dess. Vi ska ta HÖGDALEN!
filmen "just like heaven" är avklarad och gud va bra den va! Storbölade typ igenom halva filmen!
Nu är det någon annan som jag kollat hälften på, när jag är färdig med den så får ni veta vad den heter.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, vi ska ju möta Högdalen imorgon, inte Hässelby :P

Haha, puss!

2009-01-30 @ 23:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0