31 / 1 - helt slut

Jag är inte helt slut för att jag just spelat MATCH. I själva verket blev jag inte anfådd ALLS under hela matchen. Man behövde knappt springa för att ta bollen från motståndarna, det var bara att plocka den. Dessutom blir det ju rätt dåligt tempo, när man sitter på byte i 5 minuter för att 95orna ska vara inne två byten irad?! Men inga sura miner, vi vann ju. Jag är i alla fall helt slut på grund av något jag inte vet varför. Förkylning är väl helt okej, men jag har blvit så himla trött bara. Man börjar dessutom känna sig trött redan nu över alla läxförhör och prov nu i veckan. Så mycket sätter sig skolan i min hjärna, det är ju liksom Lördag bara?! Skolan är verkligenhelt sukt jobbig, typ försöker ta död på barnen! 

Från våran förra 94a match där vi bara var 1 avbytare ;-) Viktoria är på bänken här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0