31 / 1 - lördag

Usch va hemskt! Halv 7 imorse ringde min klocka, jag vaknade och trodde det var skola idag. Sedan när den ringt ett tag kom jag på att det var lördag och att jag hade glömt stänga av den. Jag somnade som tur om, men det var absolut ingen bra början på dagen!
Nu sitter jag här i myskläder och har inte haft något att göra. Det är så trist när man har match klockan 5, för då har man samling 4 och hela dagen är förstörd. Man kan knappast hinna göra något innan och efter har man inte riktigt ork att hitta på något. Men sånt är livet när man håller på med innebandyn. Det är defenetivt värt det!
Råkade skriva fel i inlägget igår, vi kör mot Högdalen, ledsen för det! (a)

Nu ska jag vänta några timmar till innan jag kan åka till Rotebro. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0