6 / 1 - Jag, I , Ida

Tog den här lilla grejen från Emilias blogg (http://www.cendrilia.blogg.se/) som hon tidigare tagit från sina kompisar. Men tyckte den va lite rolig, så hoppas jag får sno den från dig gumman?


Tio första:
Första bästa kompis: på dagis var det ju Esmat?!
Första bil: pappas volvo?
Första kärlek: micke, på dagis, haha!
Första husdjur: katt från att jag föddes
Första semester: rest hela mitt liv typ
Första jobb: "sommarjobb" hos farmor&farfar
Första köpta: vem kan minnas det? Leksaker säkerligen
Första riktiga kyss: vem, var eller när?
Första piercing: hål i öronen räknas väl?
Första konsert: någon barnkonsert

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: champagne/cider på nyår
Sista bilfärd: hem från romme
Sista filmen du såg: titanic
Sista bubbelbadet: länge sen!
Sista spelade cd: spelar Amanda Jenssen nu
Sista gången du grät: yesterday
Sista måltiden: lunch i romme

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
nej?
Blivit arresterad? haha nej du
Blivit kär vid första ögonkastet? inte exakt, men väldigt fort
Varit på tv? japp
Fått ditt hjärta krossat? JADU
Sagt att du älskar någon utan att mena det? joo de måste jag gjort någon gång
Haft ett one night stand? nope
Busringt till nån? haha JAA

Sju saker du har på dig:
har inte sju saker på mig? trosor, träningsshorts, bh, luvtröja.

Fyra val:
Svart eller vit? vit
Sommar eller vinter? både, fast sommar är mysigare
Choklad eller chips?  om jag måste, choklad
Kram eller kyss? beror vilket tillfälle, kramar är alltid mysiga

En person du kan berätta allt för:
Cecilia!!
 
Två saker att göra innan du dör:
två saker? svårt. bli rik, flytta hemifrån?

En sak du ångrar:
mycket, men kanske, nej vet inte.. det är en del saker


Yeah, thats me. (gamal bild!!)

Kommentarer
Postat av: essie

2009-01-07 @ 17:55:43
URL: http://essieochlutts
Postat av: essie

ja det var jag haha och du min :)

2009-01-07 @ 17:56:03
URL: http://essieochlutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0