6 / 1 - snowboard-dag

På bättre humör trotts tröttheten, alltså blir det blogginlägg! Sov fyra timmar inatt eftersom jag inte kunde somna förens väldigt sent (tidigt), och skulle dessutom upp vid halv 6. Jag och pappa tog nämligen en tur över dagen för att testa snowboardsen i Romme. Dubbla lager av alla kläder, sen var jag fit for fight! haha. Snowboarden funkade lika bra som förra året, som tur va. Det var riktigt roligt att komma iväg så här tidigt på året, värma upp lite inför Åre&Sälen& kanske alperna!

Bilder från dagen. Har inte laddat upp några på pappa än tyvärr.



-Soluppgång i romme



-Första åket för året



-Efter lite varmoboy på toppstugan



-Mohaha, lite vinglig efter att ha snurrat ner för hela barnbacken



-Sista åket :/

KYSS

Kommentarer
Postat av: izabelle

åååh, jag jag längtar tills på söndag när jag får åka snowboard! (a) <33

2009-01-06 @ 19:51:10
URL: http://oproffisonell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0