7 / 1 - the last day

Sista dagen på lovet, INTE kul! Jag skulle verkligen inte ha något emot att ha lov resten av livet, eller i alla fall minst en vecka till. Som ni märker om ni kollar tiden på det här inlägget, så har jag varit tvungen att gå upp tidigt idag. Lite måste man ju ställa om dygnet inför skolan. Och ikväll kommer jag somna som en stock om man säger så. Jag sov endast fyra timmar igår ju och jag kan verkligen inte säga att jag tog igen dom inatt!

Idag blir det en lugn morgon, med dusch och fixning. Sedan tror jag att jag har planer för dagen. Men får se när människan vaknar. Ha en bra sista dag alla, PUSS

Bildbrist, och börjar längta till cuper med innebandyn
-Storvreta förra året, hähä mina knän var sönder redan där?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0