8 / 1 - städdag

Skolans första dag är slut, och jag har redan ångest. Allt börjar liksom på en gång. Ingen lugn start alls så att man får komma in i skolarbetet igen, utan alla delar direkt ut sina kriterier och sen är det bara att börja jobba. Inte någon höjdare precis! Men snacka om  skönaste terminen ändå, i alla fall fram till påsklovet:

-nästa vecka, öppet hus, torsdagskvällen, ledigt på fredagen.
-Jobba fram till vecka 9 då det är sportlov.
-en vecka vanlig skola
-två veckor prao
-en vecka vanlig skola
-en vecka tema tillsamans med klassen

Urskönt eller hur?

Nu håller jag i alla fall på att stor rensa mitt rum så jag ska få möblera om det. Kul va? Neej inte nu när jag håller på, men det kanske kan bli bra på slutet?
Ska fortsätta, alltså blir det kanske ett senare inlägg med bilder innan träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0