19 / 7 - imagine you & me

Blir lite dåligt med inlägg nu på sommaren. Men det är sjukt trist och sitta med bloggen när man faktiskt kan hitta på vad man vill! Men lite ska jag ändå kuna uppdatera. Ni har fått några av bilderna från frankrike, hoppas det duger. Igårkväll var jag, lillebror och kussin ute och sprang och när vi kom hem igen så hade katten rymt. I över en timme var vi ute och kollade efter honom, han är ju innekatt och den största stadskatt jag nånsin träffat, allså var vi övertygade om att han var ute och virrade runt. Men till slut hittade farfar honom helt dyngsur uppe i skogen, HAHAHA!

Nu ikväll ska vi faktiskt åka in till stan för att se nya Harry Potter filmen. Kanske inte den jag hade velat se, men alla ska ju vara något intresserad i filmen för att det ska vara någon mening med att åka och kolla, och man måste ju ändå se den, det hör liksom till tycker jag. KYSS


Katten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0