20 / 7 - your smile make me forget the time

God kväll! Besökare sjunker för varje dag, det finns knappt något roligt att skriva om och intresset för bloggen blir allt mindre. Får väl hoppas att det kommer tillbaka till hösten.

Idag har jag tagit det riktigt lungt. Robin har varit sjuk och jag vet inte hur hon mår nu... Får alltså se hur morgondagen blir. Jag är ju ute på landet, så jag har ju inte så många andra val än att ta det lungt och njuta av solen. Stackars mig, hehe! Har åkt med moppen,tränat & legat vid bryggorna och läst på första twilight boken. Jag vet jag är jätte sen med det. Men man har ju inte alltid tid med att läsa bra böcker vist?! Man vill göra allt annat som egentligen är mycket roligare. Men jag har verkligen fastnat i boken, precis som alla andra. Och är det inte härligt att bara ligga en stor bit av en dag o bara sola och läsa. Man blir verkligen utvilad. Nu är jag pigg och vill egentligen göra något roligt, men Robin ligger ju nerbäddad och försöker bli frisk, tråkigt för mig :-( KYSS



På mig för något/några år sen, rätt härlig bild visst?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0