23/7 - dreams are comming true, standing here with u

Ikväll har mamma tantmiddag här ute på landet och jag och Robin håller oss GÄRNA borta.

Nu under dagen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Vädret är inte direkt bra, bara molnigt. Får väl spendera tiden här vid datan. Kanske börja kolla lite höstgarderob?!  Eller börja tänka över vad jag ska ha med till spaninen. Om exakt en vecka ska jag ju till Izza med packning och allt och sova hoss henne, sen på lördagen så åker vi. Det ska verkligen bli sjukt kul!

Haha en sista sak också innan jag tråkar ut er för mycket. Ebba la upp en bild som hon tog innan vi skulle till Åre. Det var en reklamskylt typ, som finns i busskurerna. Som var reklam för Åre. Och jag längtar verkligen tillbaka dit!!! Så jag satt och kollade igenom alla bilder från både Åre&Sälen här om dagen. Konstigt att jag kan sakna snönn och allt det så mycket, nu när det är sommar! Jaja vilket stort problem va?!
KYSS


Haha jagh ser ut som en hippie, och ansiktet var verkligen inget jag skulle visa här!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå tantmiddag....??? Det kallas faktiskt för damis....

2009-07-28 @ 09:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0