10 / 6 - dont forget whos taking you home

Vädret är faktiskt helt okej för en joggingrunda. Lite regn i luften, det är nog det bästa vädret och springa i. Det värsta är i alla fall när det är soligt eller blåser jätte mycket! Jaja, det gick helt okej att springa. Ska ju göra det varranan dag nu under hela sommaren. Okej, när jag är på konfan kommer jag inte kunna, men annars så!

Nu har jag i alla fall börjat göra mig iordning. Jag har på mig lite enkla kläder, vill säga, tubtopp, kofta och jeans. OCH VET NI?! Lee jeansen jag har på mig köpte jag och farmor sommaren då jag skulle börja 6an, och jag får fortfarande på mig dom utmärkt. Galet eller vad?!! Jasg ska i alla fall göra klart allting och äta lite lunch, sedan ska jag åka in till stan och träffa Ina. Ska bli jätte kul. KYSS


Tror bilden är från sexan(?), Felicia, Liv och Yasmina längst bak. Urgulliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0