10 / 6 - rain rain rain

Filmen som jag kollade på igår och idag (jag somnade på hälften så kollade slutet nu på morgonen) var inte så himla bra. Eller typ inte alls bra. Nu har jag i alla fall sparat ner alla bilder från 6an-8an på våran klass till datorn. Ebba hade tagit alla från Janne igår på avslutningen och nu ligger dom uppe på Facebook. HEMSKT! Men det är kul och ha alla bilder i alla fall. Ungefär 120 stycken som Janne tagit under åren.

Nu ska jag i alla fall ut och springa med lillebror och sen ska jag möta upp Ina och kanske Cissi på stan. Eller vi har pratat om att göra det i alla fall, bara att vi inte bestämt exakt tider och vad vi ska göra. Men det ska bli kul, har inte träffat Ina på sjuuukt länge!

Dags att byta om och dra sig ut i regnet. Inget sommarlovs väder här inte! KYSS


Klassen, från blå lagunen i måndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0