10 / 6 - the time stops when you smile at me

Hemma! Eller har varit det en rätt lång tid nu. Jag drog ju ner på stan för att träffa lilla gulliga Katarina. Hon är verkligen världens gulligaste mini! :-) Vi gick och satte oss på wayne's coffee. Precis samma som jag var på med brudarna igår, stammis?! Tog en smothie och sedan pratade pratade och pratade vi jätte länge. Det var sjukt länge sen vi sågs så det var kul att bara prata av sig liksom utan att göra något speciellt.
Sedan fick vi sms av Cecilia och det hade blivit missförstånd med tider för hon skulle egentligen varit med och fikat, men vi trodde hon skulle komma hem från Uppsala vid 5. Men hon kom i alla fall in till stan, vi gick i tre affärer och sedan åkte vi hem till mig och åt tacos. Nu har hon precis gått och jag undrar vad man ska hitta på ikväll? Något förslag? Det är sommarlov och jag vill inte bara sitta hemma!

Kameran ligger någon stanns som jag inte alls vet var, hehe. Orkar inte leta just nu, men ni ska få någon bild sen dagen och sedan en på sminkbortagningen jag köpte idag. KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0