11 / 6 - var dig själv...

Bilder får jag faktiskt lägga in när jag vaknar. Jag orkar inte nu. Har inte gjort något speciellt alls nu under kvällen. Eller jag kolla nyss klart på Step up 2. Har sett den innan, men den är verkligen sjukt bra, värd att se många gånger i rad! Jag är inte direkt en dansmänniska som själv dansar osv. Men jag älskar ändå dans. Det är så sjukt ballt att kolla på människor som kan dansa SÅ BRA. Såklart tycker jag det är grymt kul att se mina vänner, som t.ex. Ebba som dansar jätte bra! Men jag tycker det bara är så coolt att man kan dansa så som t.ex. dom på filmen gör. Det ser liksom overkligt ut vissa saker. Jaja sluta babbla nu Ida. Godnatt och KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0