11 / 6 - youre just a dream

Godmorgon! Jag har varit vaken ungefär en timme redan. Jag har inte hunnit ställa om dygnet. Eller jo, på kvällarna är jag ju uppe mycket längre än när jag har skola. Men på mornana kan jag inte sova lika länge som jag brukar när det är lov. Det kan ha med ljuset att göra, jag är jätte känslig för ljud och ljus när jag sover. Det ska vara tyst och mörkt, annars vaknar jag direkt.

Idag ska jag en sväng till stan med Linnea från min konfagrupp och min syster Emilia. Fixa det sista innan jag åker med konfan till Rättvik på Lördag. I förrgår visste jag jätte många saker som jag behöver men nu kommer jag inte på en enda?! Men det är nog bra, jag har ju inte så mkt pengar så jag sparar ju mycket om jag inte kommer på allt dedär "nödvändiga" som jag skulle ha.


Sen i våras. jag, sara, sohaila, emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0