12 / 6 - youre my everything

Godmorgon! Nu börjar jag känna igen mig mer, jag vaknade lite över halv 12 idag. Väldigt skönt! Gud vad jag älskar sommarlov! Har tagit kort på nyinköpta linnet, men sminkbortagningen och bikiniunderdelen gick inte så bra att fota i webben och jag orkar inte ta kameran just nu, men det kommer ikväll.

Jag har fullt upp idag i alla fall. Jag ska packa allting till Dalarna. Jag ska ut och springa. Jag ska hinna iväg och sola. Och Cecilia ska komma hit och sova över om planerna inte ändras. Juste, jag måste storstäda rummert också! Jag har fullt upp om man säger så! Får väl dra mig från datorn och ta min joggingruda då... KYSS


mint/ljus grönt "slappt" boxarlinne från Gina. 129 kr. Alla ser ju vad det är för 'symbol' som tryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0