2 / 6 - dance with me?

Och föresten, vet ni vad jag gjorde i eftermiddags och nu under "kvällen"? Efter coopertestet gick jag hem till Sara för att baka chokladbollar som vi ska ha med oss till våran Fiesta på spanskan på torsdag. Sedan när jag kom hem så lagade jag hemmagjord tacos. Det är receptet från våran hemkunskap som jag bara älskade, hehe. Det gick inte alls lika bra när man var själv om att sköta alla saker som när man var två som hjälptes åt. Men till slut så blev det färdigt och helt okej gott!


Att göra egna tortilabröd stökade ner köket och speciellt bordet TOTALT...


Även jag blev lite mjölig, HEHE :$


Haha, jag lyckades i alla fall!
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0