2 / 6 - side by side

Åååh va skönt! Nu är allt plugg avklarat och det finns inga mer läxor eller prov att plugga till! Vi har lämnat in de alldra flesta böcker i alla ämnen och får typ bara titta på film på lektionerna. SNART ÄR DET LOOOV!

Idag hade jag då VG/MVG-provet på SOn. Det gick faktiskt bra tyckte jag. På MVG frågan skulle man typ skriva om naturförändring osv om medeltemperaturen gick upp två grader. Jag tyckte jag skrev bra saker, men ändå typ samma sak som alla vuxna och alla tidningar säger om och om igen. Men det gick bra i alla fall tror jag.

Dessutom hade vi ju coopertestet. Mitt mål var att klara att springa runt alla 4 varv i och med mina knän. Jag klarade de jätte bra fram till sista varvet. Eller såklart hade jag "ont" Så som jag brukar, men inte mer än att jag inte kunde springa. Jag låg på samma "plats" som Sara och Esmat som i slutänden fick MVG. Men när det var mindre än ett halvt varv kvar så ger knäna upp helt. Tror det berodde på att en bra bit avägen var sand. Det är väldigt tungt för knäna och jag hade ju sprungit den biten fyra gånger... å sista biten gick jag gråtande in i mål, HAHA! Jag är så dålig! Jag fick ett VG som jag inte är speciellt nöjd med... Om jag inte hade fått så jävla ont den alldra sista biten hade jag fått MVG!!!!!!!!!!!


Esmat och Sofia innan cooper
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0