21 / 6 - home sweet home

Hej igen alla! Det var riktigt länge sen. Eller okej, åtta dagar sen, det är länge för min del verkligen!
Jag ska börja med att säga Grattis till min mamma som fyllde år igår och min bästavän Cecilia som fyller år imorn, grattis till er!
Sedan kanske fortsätta lite med hur jag har haft det. Det har verkligen varit jätte kul och är en vecka jag kommer minnas jätte mycket. Vår grupp är ju verkligen fantastisk. Jag kan ju inte direkt berätta allting, för det skulle täcka hela bloggen med text. Men vi har haft lektioner varje dag. Som mest har bestått av olika övning osv. Sedan har vi umgåtts med varrandra, andra grupper, ledare osv. Jag är stolt över mig själv som klarade av att vara i ett kapell minst 3 gånger per dag och höra på böner osv, när jag egentligen är rädd för kyrkor.
Men alla i gruppen är nog överens om att vi är helt hjärntvättade! Man hadeliksom ingen tidsuppfattning och dagarna flöt i varrandra. Vi bad eller sjöng för maten innan varje måltid och vi sjöng massor av psalmer. Helt sjukt vad annorlunda det är från hur vi har det här hemma!

Vi dygnade hela natten igår och jag har inte sovit en blund på 36 timmar, förutom 2 timmar på tåget hem. Så jag ska sova nu, för jag är sjukt trött. Men massor av bilder kommer trolitvis imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0