22 / 6 - moppe!

Jag har ju pratat länge om att jag ska få en moppe. I konfirmationspresent. När vi började kolla så kollade jag mycket på blocket för att man kan få i princip nya för rätt lite. Men igår när jag kom av tåget med gruppen så hämtade ju pappa upp mig. Och vi åkte och kollade på en helt ny moppe. Helst av allt hade jag ju velat ha en ljusrosa retro moppe. Dom är så sjukt gulliga! Och på de stället vi var så fanns det sådanna, förutom att färgen var typ seris, så den såg ut som en typ plast-barbie moppe. Nu kom pappa hem från jobbet och berättade att han hade hittat ett annat ställe där en ny moppe med garanti i två år kostade 7 tusen bara. Det kommer bli en svart classic, men det är ju bra det med! Kommer troligtvis åka och hämta den på Onsdag.


En sådan här kommer det troligtvis bli!

Kommentarer
Postat av: ebbs

idski , du kan bara lämna in den på ommålning :D

2009-06-23 @ 00:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0