22 / 6 - stay with me

Oj, bloggen kommer ligga lågt hela sommaren känner jag. Har haft uppe de här fönstret med "nytt inlägg" jätte länge nu utan att göra klart det jag tänkte börja med. Jag vaknade vid halv 2 idag, det var riktigt skönt! Efter det har jag taggat alla foton på facebook, riktigt tråkigt är det verkligen! Nu har jag lagt in en del foton här också, så ni som inte har facebook får bara ett smakprov av våran härliga vecka, annars är det bara och kolla in på mina foton så fins 150 bilder. (det är inte alla, men orkar inte lägga in fler)

Idag ska jag bara ta det riktigt lungt som ni märker. Ut och springa lite senare. KYSS
Och grattis till bästavän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0