23 / 6 - allsång på skansen...

...Kollar jag på nu! Det är verkligen sommarkänsla att sitta på landet och sjunga till låtarna samtidigt som solen går ner! Och alla håller väl med mig om att vädret idag verkligen har varit strålande! Det var bara sjukt lökigt att sitta på en buss i den värmen! Tillslut kom jag i alla fall fram, solade i kanske 10 minuter innan det var pankakor med färska jordgubbar till middag. Stack ut på ännu en misslyckad springrunda efter det. Väntade alldeles för lite innan jag stack ut, så jag fick jätte mycket håll. Istället råkade jag träffa på Robin som var ute på promenad på vägen så jag tog henne sällskap.

Och nu sitter vi här!
Bilden är sen förra året på mig o Emilia! (haha) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0