25 / 6 - and guess what...?!!!

... Jag har fått min moppe!!!

Det var jätte krångligt med allting, igårkväll trodde vi inte jag skulle få ut den till landet för att dom inte satt ihop moppen på det stället vi skulle köpa den, o blablbla jätte svårt att förklara. Sen imorse ringde pappa i alla fall och sa att han hade fått tag på den. Jag blev överlycklig och skuttade runt typ. Några minuter senare ringde han och sa att HAN KOM 500 METER INNAN DEN PAJJADE!!! Tänk att liksom ta ut på garantin för att motorn pajjade så snabbt, FÖRSTA DAGEN!!! Helt sjukt tycker jag, haha. Tillslut fick jag i alla fall ut min moppe och har åkt runt lite, hehe.

Nu har vi i alla fall åkt hem till stan igen, för imorgon börjar släkten komma hit till Stockholm för att dom ska vara med på min konfirmation, så fredag och lördag är fullbokade med middagar med alla olika människor typ. Hoppas hoppas hoppas jag hinner sola ett tag varje dag, det är ju underbart nu ju! KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0