3 / 6 - its your choisce, but she's not good for you!

Förlåt för det korta inlägget innan. Men jag hörde Amanda komma i hissen precis när jag började skriva, så det blev en väldigt kort liten text. Vi gick i alla fall till konfan direkt. Hade några typ övningar där vi satt i små grupper och skrev saker vi förväntade av lägret på små klisterlappar t.ex. Lite chill sådär. Efter så skulle Amanda direkt på träning men vi andra gick ner till donken. Några åt glass och vi andra satt bara och pratade ett tag. Efter det så hade alla pratat ihop sig om att de skulle upp på stadshagen och spela fotboll. Är inte så förtjust i de trots att jag spelat det... Slutade ju eftersom jag var så dålig och helldre ville sattsa på innebandy, HEHE.

Istället blev det så att jag och Isolde satt oss nere vid vattnet och pratade om allt möjligt. Det var kallt men roligt... Hehe... Fram till att jag på något sätt råkade tappa mitt örhänge i vattnet. Det åkte sakta ner mot botten och vi höll på att skratta ihjäl oss. Lite knasigt sådär. Det var i alla fall roligt, och Isolde är ju en så sjukt gullig&glad tjej!

Nu ska jag kolla klart på filmen vi började kolla på igår. KYSS


KNASIG bild efter gympan. Men flickorna på sidan om mig är så söta!


Såhär ser det ut efter att 8A har städat sina skåp!


Och en av böckerna i taket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0