4 / 6 - ihope you know, that this is nothing to do with you

Tjolahopp, här igen! Har precis ätit middag och är jääätte mätt! Ska alldeles strax sätta mig och kolla på filmen som jag somnade till innan. Men först ska någon kolla mitt rum, HAHA! Det är nämligen så att jag inte har fått min månadspeng för Maj ännu... Det beror på att mitt rum har sett ut som ett bombnerslag och jag blev tvingad att städa för att få pengarna. Och idag när jag kom hem från banken så tog jag faktiskt tag i det! Så snart är jag lite rikare.
Tyvärr ska pengarna in på kortet... Uschusch nu är jag ju tvungen att använda det...

Bilder från idag!

Vi hade våran sista lektion med våran mentor Janne idag... Han ska ju sluta för att skolan inte har råd med alla lärare... Vi gjorde en övning som gick ut på att alla i klassen skulle skriva något possitivt om varrandra på små klisterlappar och sedan sätta vid namnet på tavlan.


Några av mina lappar, hehe! ( olle tyckte jag var förvirrad :-( )


Alexander i bakgrunden åt vänster, Sofia, Vincent, Pojan & Esmat


SaraB, SaraA & Emilia


KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0