4 / 6 - sleepdress

Kollat färdigt på film och nu är det datorns turs igen. Vilket liv man har alltså! Men alldeles snart är det sommarlov och då kan man vara uppe och träffa människor och göra allt annat hur länge man vill! Imorgon får jag i alla fall sovmorgon och börjar 20 över 10. SKÖNT! Det är sista "riktiga" skoldagen också. Vi har ju bara måndagen kvar och då ska vi antingen till erikstalsbadet eller till blå lagunen på ekerö med klassen. Mysigt värre!

SItter i alla fall här i pjamas och knut mitt på huvudet. Sovlinnet är både gölligt och jätte skönt att sova i! Det ser desvärre ut som att jag inte har några armar, men när jag tog kortet så hade jag utsläppt hår och behövde därför hålla upp det med händerna. Hehe..


(vill bara visa linnet och inget annat. Därför inte någon onödig pushup som alla andra... fånigt sätt att låtsas!) :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0