7 / 6 - back home

Ojsan, blev inte ett enda inlägg under gårdagen eller fredagskvällen. Förlåt! Eller nej, inget förlåt, alla säger så. Det kan ju faktiskt bli så ibland att man missar bloggen när man har fullt upp med annat. Lite snabbt bara vad jag har haft för mig:

- I fredags efter skolan var jag med Sara&Ebba i stan en snabbis.
- Senare träffade jag Cecilia, vi gjorde inte mycket alls.
- Lördagsmorgonen blev jag väckt vid 10 för att åka till landet.

Inte så händelserikt inte! Nu är jag i alla fall tillbaka till stan och har inget för mig. No life! Vad kan man hitta på en dag som denna? Rätt okej väder, men inte direkt sugen på att sola. Det är så kallt ändå!
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0