7 / 6 - värt att fortsätta?

Jag är typ på väldigt dåligt humör. Eller inte direkt på dåligt humör, men bloggen irriterar mig bara idag. Riktigt bloggtorke humör. Men det har väl med hur tråkigt jag har haft idag att göra men att jag ändå inte orkat blogga. Då får man riktigt ångest varför jag egentligen har kvar bloggen. Men svaret är; Jag bryr mig inte direkt om hur många som läser den. Det är såklart kul att det är hyffsat "många" som gör det dagligen, men jag gör det mer för min egen skull. Förra veckan satt jag och kollade igenom de alldra äldsta inläggen sen jag precis hade startat bloggen. Lite kul att läsa om hur det var då.
Det var väldigt mycket som inte alls var komplicerat. Tänk hur mycket livet kan förändras på ett år. Allt verkade så himla lätt nu när jag ser tillbaka...

Har inga bilder - har tråkigt - har inget liv eftersom jag inte tar nya bilder. Därför gamla fula och tråkiga bilder hit till jobbiga jobbiga jobbiga bloggen.


Kommentarer
Postat av: EMELIE GÖTHE

fortsätt skriv! Din blogg är jätte bra.<3

2009-06-07 @ 22:05:32
URL: http://uandme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0