8 / 6 - flera hundra miljorner stjärnor och du är vackrare

Sommarlov sommarlov sommarlov sommarlov sommarlov sommarlov sommarlov sommarlov sommarlov sommarlov, imorgon! GRYYYMT taggad!

Hela kvällen har jag tagit bilder på massor av gamla saker som vi bla. har haft uppe på vinden på landet från att vi har varit små. Dessutom massor av dataspel som ingen spelar längre. Bilderna ska vi lägga upp på blocket och hoppas på att sakerna blir sålda. Får ju mycket mer plats plus lite extra pengar!

Har också hunnit med ett riktigt skönt fotbad och fila fötterna. Fötter är typ det värsta som finns, dom är så fula verkligen! Alltså måste man ju hålla så bra koll som man kan på dom, för att de inte ska bli HELT äckliga och fula. hm... Ska försöka att verkligen ta hand om min kropp i sommar. Visst jag ska göra mycket saker, men fortfarande hålla den på topp så att jag mår ba tills 9an börjar. Jag måste jobba på mitt självförtroende sjukt mkt för att orka med nästa år. Det är många som tryckt ner det helt i år...


Nylonstrumbyxor och armband som jag köpte till avslutningen imorgon.


Skor för 399 kr. Ser mycket bättre ut i verklighete än på bild.


Fina fötter efter detta? Nja, men bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0