8 / 6- i'm the worldest greatest

Det blev inte alls något av den där moppen som jag dampade om innan. Dom tyckte den låg för långt bort och var lite för dyr, alltså inget med den. Får fortsätta leta efter dröm moppen!

Idag blev det i alla fall blå lagunen med klassen. Visst det såg soligt ut imorse men det blåste så himla mycket och jag tror att alla frös på slutet av dagen. Speciellt om man hade badat! Jag gjorde årets första bad idag. Eller bad och bad, jag fegade jätte länge tills Liv puttade i mig i vattnet, sprang ut til lite mer än midjehöjd (blå lagunen är DJUP, så det är bara 2 meter ut kanske.) och sprang upp igen. Tror faktiskt jag gjorde så två gånger, grymt visst?!

Alldeles nyss så var jag och mamma ute på en liten shoppingrunda här på kungsholmen. Inte alls samma utbud som inne i stan, så få affärer som vi har! Men lite saker till avslutningen imorgon fick jag i alla fall med mig hem. Plus ett par skor, som jag dock inte ska ha imorgon eftersom jag ska ha klackar då. Men bilder kommer efter middagen. KYSS


Liv och Yasmina på tunnelbanan


Sara


Liv sover(?) på Sara


Jag och Emilia på bussen


Yasmina och Emilia i vattnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0