9 / 6 - frihet!

Orkar inte direkt berätta om hela dagen, ni får se allt i lite bilder istället! Har inga bilder från kvällen, men jag var i alla fall på solstugan och åt middag med familjen!


Håret är mifflat, men här är i alla fall min sprillans nya klänning. Ögongodis visst? Nackdel var att den vägrade sitta uppe utan åkte ner nästan hela tiden. Förutom det så är den min stora kärlek :$


Snyggos!


Pojan lyckades aldrig fånga oss på bild, Sara blåste mig i örat precis innan, VARJE gång..


Avslutning i Aulan där bla. Sara B och Felicia sjöng väldigt vackra solon!


Hehe Olle posar!!


Sötisen Esmat hade en underbar kjol!


Och lilla skrollan var också finklädd!


Typ alla tjejer i klassen? Eller Sohaila saknades!!


Skrollan (Liv), Olle, Elias & Jason.


"Vi kommer sakna dig
Tack för alla år
8A 2009"
Janne blev glad för hjälmen!


Efter avsutningen körde de flesta tjejerna fika på Wayne's coffee. Mysigt! Jag, Sara och Yasmina följde senare med Emilia hem till henne för att slinga hennes hår. Jag och Yasmina var aas bra. Sara va också bra, fast på att hålla upp håret! :-) Det blev lite skillnad och Emilia är såklart fin som alltid!

KYSS

Kommentarer
Postat av: elijaaz

shit, vi ser ut som mongon på bild, iaf vi killar.

ha ett bra lov! [:

2009-06-09 @ 23:49:18
URL: http://skaterboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0