1 / 3 - last day

Sista dagen på lovet har jag inte tänkt göra någonting. Tyvärr börjar skolan redan nu för mig, eftersom lärarna är helt knäppa och lägger in prov till tisdagen precis efter lovet osv. Man kan ju inte tvinga barn att plugga under ett lov?! Lov ÄR TILL FÖR att låta oss vila ut och inte tänka på skolan. Helt sjukt! Alltså ska jag plugga lite grann på spanska och skriva min arbetsplan för syslöjden på datorn, sedan ska jag ta det riktigt lungt sista dagen i friheten.

Tror dessutom det blir målvaktsträning ikväll. Inget mål för mig såklart, men vi ska skjuta på klubbens alla andra målvakter. PUSS

Kommentarer
Postat av: Miss Attitude

Lycka till med den nya vecka och provet!

Kram kram

2009-03-01 @ 13:31:30
URL: http://dkqa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0