16 / 3 - prao

Dags för nya tag. Den här veckan är de dags att praoa på pappas jobb, myspys! Jag kommer troligtvis typ bara skriva över saker från papper till datorn och typ skriva in saker i olika listor typ. Men det är ju rätt chill, och jag blir ju bättre på sådant så att jag kan få jobba lite hoss han o tjäna lite extra pengar någon gång ibland kanske!
Jag fick i alla fall sovmorgon och fick sova hur länge jag ville, vaknade dock vid 9 och har inte sovit så bra inatt heller. Åt lite frukost, sminkade mig, började lite på min svenska bokrapport och sedan åkte vi iväg. Vi va o köpte typ skivor till hans jobb o nu sitter jag här på kontoret. Håller på att instalera skrivaren till min dator, eftersom jag får ha med den hit och göra jobbet på den. Bilder från åre kommer komma upp idag också! PUSS



Ebba o ja ändrade lite på färgen på den här under tågresan upp eller något sådant. Haha bildbrist just nu som ni kanske förstår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0