16 / 3 - som jag lovat...

... bilder från åre! Är trött och ska sova strax, ska upp tidigt o göra massa pappersgrejer på pappas jobb imorn, hoppas jag kan få gå i hyffsad tid så jag hinner åka förbi hötorget en sväng o kolla lite grejer på Gina Tricot. By the way, de här är bara några av bilderna från åre, så om ni vill se fler så får ni kolla in facebook, lägger troligtvis upp dom imorn, för jag orkar inte nu. Förlåt Ebba, skulle gjort de idag men...


Ebba m. brownie me m. pancakes


En enkel mobilbild, men gud vilken underbart solig dag!


Mig i skogen, balla åre kläder, haha!


jaaaag i rockgondolen, haha!


snowboard i puckelpist = not fun!


hemsk bild på tåget upp till sthlm


skidbrud i liften :D


Ebba är ju verkligen otroligt söt medans jag ser ut som en uppblåst groda!


I väntan på skidbussen


Mamma&Pappa ska inte klaga på att jag o lillebror inte städar efter oss hemma i köket, kolla in Duved Staffhotells fräsha spis!

Dröm sött, ett the hills avsnitt för min del nu?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0