18 / 3 - skoldag

Nej inte riktigt men rätt så nära. Pappa var ju borta över dagen med jobbet och det skulle vara väldigt onödigt att följa med ut i Sverige när jag redan har mina jobbuppgifter nedladdade på min egen dator. Alltså tog jag mitt pick o pack och satt på mammas jobb och gjorde detta istället. Hon jobbar ju med låg&mellanstadie elever och dom är ju faktiskt hyffsat små. Väldigt gulliga iförsej men!
När de hade typ eget arbete eller vad de kallades så sprang typ alla tjejerna i årskurs 4 till bordet där jag satt. Och dom fnissade typ hela tiden, utgulligt!

Har varit plugg för mig hela eftermiddagen, eller... Jag somnade när jag läste igenom hemkunskapen, så jag har faktiskt inte gjort någonting typ...



Vårväder idag!!! Och precis nu hör jag glassbilen utanför fönstret?!!! Härligt det känns verkligen, synd att det fortfarande är rätt kallt bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0