19 / 3 - torsdag

Jag som trodde de höll på att bli vår...? Det snöade ju idag, sjukt! Idag har jag i alla fall bara suttit på pappas jobb, skrivit över 100 adresser, det är långtråkigt men jag kommer ju få bra betalt om jag gör färdigt det. Ikväll blir det träning, de sista seriematcherna är i helgen. Två grymt viktiga, i DJ-serien är det mot Bollstanäs, de är kamp om vi ska komma 4 eller 5. I 94:a serien är det mot Åkersberga och varje match vi har haft mot dom de senaste åren har gått från innebandymatch till typ ruggby! Ni skulle helt seriöst sett förra året, de flög folk över sargen exakt hel tiden typ. Lagen ska i alla fall krossas!

Haha hetingar på tåget till åre alltså! Myskläder o värsta minerna!


Kommentarer
Postat av: izabelle

jag får inte vara med på dom matcherna! :'( <3

2009-03-19 @ 19:01:31
URL: http://oproffisonell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0