20 / 3 - done

Idag har jag skrivit 200 adresser i dokumentet som jag hållit på med hela veckan. Sammanlagt har jag skrivit ungefär 650 adresser. För att jag ska få pengar för de här ska jag dessutom hitta något nummer till alla adresser också, 650 nummer... SEEEEGT. Jag har i alla fall jobbat klart för idag och min praovecka är över. Om ca 10-15 min ska jag plocka ihop mina saker och ta mig upp mot tcentralen. Där ska jag möta Izabelle så ska vi kolla lite i affärer. Senare, vet inte riktigt när, kommer också Cecilia o vi ska ha tjejkväll som jag nämnde. Det kommer bli mysigt. Hoppas vi har någon bra KOMEDI på datorn, för jag klarar inte av några andra filmer just nu...

PUSS

izabelle, ida, cecilia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0