21 / 3 - sovdags

Cecilia kom inte med idag de va lite tråkigt tyckte jag .. :( Izabelle kom i alla fall som planerat o vi var först på stan, bilder på det jag köpte kommer här nedan. Vi drog hem och chillade typ. Det slutade typ med att båda satt o grät och efter det hade vi typ lite attacker med skratt, man orkar ju inte alltid vara ledsna liksom... Trots att båda har det jobbigt o sådära.. Jag finns alltid för dig de vet du Izabelle <3 Vi var sedan nyttiga o åt massor av grönsaker med dipp eftersom vi har två tuffa matcher imorgon som tyvärr inte Izza får vara med på egentligen..

Nu ska vi sova våran skönhetssömn snart, är helt slut efter varje kväll den här veckan, inte mycket sovande..


Tröjan kostade 99 kr från GT precis som allt annat jag köpte idag.
Legginsen kostar 200 och ska bli mina vid nästa månadspeng, haha!


Vanligt vitt linne, långt. 99 kr, Gina Tricot




Skärpet ser bättre ut på sig än liggande löst på bilder. Kostade 79 kr.


Grönsaksdippen för kvällen.

Juste, köpte dessutom en foundation från H&M för 135 kr.
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0