25 / 3 - tur eller vadå...

...?! Jag vaknade av att det hade blivit rätt ljust i rummet, något jag ofta gör. Alltid så brukar jag ta upp telefonen för att se hur mycket mer jag får sova innan klockan ringer. När jag tog telefonen så var den helt svart... laddaren var i såklart, så batteriet kan inte ha laddat ut (?) jag trycker på sätta på knappen och inget händer. Det va nmligen så att det var något knas med batteriet (?) så jag tar ut det och sätter i igen och då funkar det att sätta på telefonen. Såklart undrar ni varför jag berättar den här rätt tråkiga historien, men när jag fått på telefonen så är klockan en minut över halv 7, klockan skulle ringa halv 7... Snacka om tur! Om jag inte hade råkat vakna hade jag försovit mig rejält!

Skola snart nu... KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0