28 / 3 - forget the past

Nu glömmer jag bara datumet 28de. Det väcker många minnen som jag helst inte vill lägga bakom mig. Men jag är tvungen, allt är så förändrat nu. Jag har inte samma känslor för dig längre eftersom du krossade mitt hjärta. När vi träffats o pratat / jag fått tillbaka min ipod så finns du inte i mitt liv längre. Jag lägger alla stunder jag fick de där pirret i magen bakom mig, jag skiter fullständigt i dig o ditt liv. Jag litade på dig, allt du sa tog jag åt mig. De var fel o göra det och jag kommer aldrig låta mig bli så kär som jag var i dig någon mer gång, de är inte värt de sömnlösa nätterna och tårarna som trillar ner för kinderna varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0