28 / 3 - lördagen

Matcherna
idag gick väl rätt så dåligt om jag får säga det själv. De två P99 matcherna var väl dom som gick bäst och P98&F99 gick åt helvete att dömma. Men jag är i alla fall 450 kr rikare som jag sparar bland mina andra domarpengar. Dessutom 700 kr ungefär i månadspeng, jippiiiie!
Efter det så gick jag o Cecilia hem till hennes farmor och farfar. Gjorde typ inget speciellt fram till middagen. Och när vi sitter o äter så ringer Jesper, Cissis pappa. Det är nämligen så att för bara några veckor sen så var det inbrott i hans bil då han var i Rotebrohallen för innebandymatcher, ingenting blev snott förutom vårat lags medecinväska typ (?) Men nu ringer han och berättar att någon har slagit in bilrutan IGEN!!! Den här gången är det Cecilias väska som låg i framsätet som är snodd. Bilen stod typ på exakt samma ställe som förra gången! Han säger att vi ska ut och kolla om typ någon slängt ifrån sig väskan eftersom inte Cissi hade något "värdefullt" i väskan. Så jag Cissi och hennes lillasyster Cornelia går ut och kollar runt lite. Av ren slump så vänder sig Cissi och ser att det ligger något på ett tak ovanför några bänkar vid en skola, HENNES VÄÄÄÄSKA!! Cornelia klättrar upp och hämtar ned den.

-Och vet ni vad de komiska är (?!) ingenting var taget ur väskan förutom några kondomer. HAHA

Vi åkte sedan hem till Daniel och var där med Dennis också. Behövde tyvärr åka rätt snabbt och Dh va snäll o föllde mig till bussen :-) Nu är det filmdags för min del! KYSS (långt inlägg, men bilhistorien tog upp många rader)

Cornelia på taket!


Och med väskan!


Jag&lite Cecilia<3


Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0