3 / 3 - tisdag

Dagen idag har väl gått rätt så snabbt. Vi hade ju spanska provet idag och jag chansar på max G kanske. Det gick verkligen ÅT HELVETE! Jag glömde böja typ alla verb i dåtid o hela skiten! Men jag var sjukt trött och kunde inte koncentrera mig. Men vem bryr sig, det är snart prao i efter den kan man börja tänka på betygen igen. Däremot fick vi veta våra betyg på No provet som vi hade innan lovet, och det blev ett MVG. Inte så svårt att få, eftersom jag inte ens skrev riktiga meningar på många av frågorna utan bara skrev ihop massor av ord. Haha.

Efter skolan skulle jag och Ebba åka in till stan och köpa massor av saker till Åre osv. Blev inte så himla mycket av det, köpte i alla fall strumpbyxor och vattentät mascara. Ebba köpte sina stavar så hon i alla fall kan åka ;-) Yasmina följde dessutom med och skulle kolla på täckbyxor till Kungsberget på torsdag.
Sandro kom in till stan och typ gick med en liten stund. Sedan åkte vi hem till mig i några minuter och efter det följde jag med honom till slussen där han tog bussen.

Nu ska jag skriva ihop ett mejl till våran kontaktperson i Åre. Blir ingen bild i det här inlägget men kommer senare. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0