30 / 3 - chokladtårta ;o

Vanlig skoldag idag men ändå rätt chill. Vi hade mattelabb o då typ skulle vi göra mätningar med vatten (?) Istället blev det bara massor av slabb och typ litet vattenkrig med Liv&Felicia.. Det var roligt, haha! På so:n kollade vi bara på de personer som inte hade redovisat sina powerpoints och på spanskan fick vi jobba själva i våran övningsbok (man gör inte så himla mycket när det är sådana uppgifter) Sedan hemkunskap där vi fick tillbaka proven. Gick mycket bättre än vad jag hade trott faktiskt! Vist Esmat hjälpte mig på lite grann eftersom jag fick TOTAL BLACKOUT! Men när hon hade rättat så hade jag faktiskt bara missat tre frågor, en var helt fel o två fick jag inte fullt poäng för. MVG delen viste jag gick bättre än G&VG och där hade jag bara missat 1 av 4 frågor. JAG ÄR GRYMT NÖJD!


Vårat 91lag som rätt många av oss 94or körde med förra året (nu är vi dj) Vet faktiskt inte vad vi gjorde under våran flagga men vi snackade typ ihop oss precis innan match, rätt töntigt! Ikväll blir det träning det ska bli skönt! Är på så dåligt humör för allting just nu så jag vill bara komma iväg till sollentuna och spela av mig all ilska!

(rubriken: jag åt chokladtårta som stod hemma i kylen, jävla tjockis allså!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0