31 / 3 - april nästa

Imorgon är det ju faktikst första april, har ni tänkt på det?! Jag har inte alls hittat på något bus att lura någon, det brkar ju bara bli fjasko av mina försök till sådant. Dålig fantasi är vad jag har! Däremot brukar jag lätt bli lurad, så passa på, jag är ett lätt offer för alla som har hittat på första april skämt!

Det här blir i alla fall sista inlägget för Mars 2008. Jag ska nämligen säga godnatt till bloggen och internet nu. Ska sätta på någon gamal film och sedan somna tidigt. Eftersom jag blir väldigt trött när jag ligger i sängen och kollar film så ska jag sattsa på att dra ut laddningssladden till datorn. Jag gillar nämligen att somna till filmerna, och då är det ju så jobbigt att gå upp och stänga av datorn sen, då blir man ju helt klar vaken. Om jag däremot drar ut den innan jag lägger mig så kan jag kolla och förhoppningsvis somna innan batteriet tar slut, för sedan stänger den ju av sig sjävl! Smart jag är ibland va?!!

Får sovmorgon imorn eftersom vi börjar halv 10. kanske runt hal 8 kvart i 8 kan jag gå upp då! Dröm sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0