31 / 3 - Mitt liv går under!!!

Japp nu har ju typ hela dagen gått och jag har varit jätte dålig nu på eftermiddagen att uppdatera. Men jag har haft många bollar i luften som man brukar säga, haha vilka himla vuxenutryck jag har! Vi hade ju som sagt temadagar idag och det var verkligen sjukt tråkigt. Liksom, alla vet ju att typ droger är farliga? Jag vet att jag aldrig i hela mitt liv kommer knarka, vad mer behöver jag veta? Vist är det skönt att slippa vanliga skolarbetet nu sista veckan innan lovet, men det är så sjukt segt med vårat tema, ANT (alkohol narkotika tobak) så det är inte sant!

Efter skolan åkte jag i alla fall själv in till stan. Och vet ni?!!! Mitt liv går under!!! Jag var inne på Åhlenscity för att kolla på mina drömskor. Men dom var helt borta! Jag gick runt och runt på skoavdelningen i minst en halvtimme och kollade på alla skor om och om igen ifall det var så att jag hade missat dom, men dom var helt borta! Lyckades i alla fall få med mig lite hem ifrån den rätt snabba rundan på stan. Ett vanligt MaxFactor puder för ca 70-80 kr på H&M. Dessutom ett vanligt svart baslinne från GinaTricot för 99 kr (likadant som jag köpte med Izabelle fast i vitt så ingen idé att lägga upp bild) och en rosa jättesöt klänning från GT med, 149 kr. Den lägger jag upp bilder på när jag sytt upp den en aning!





Det var vårväder så den tjocka flisen la jag i väskan och köpte en fruktsmoothie från Wayne's coffee som jag verkligen älskar! Nu ska jag kolla lite tv eller något tror jag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0